FANDOM

Saqlifice

機殼の生贄 Saqliphort

Saqlifice NECH
Kana サクリフォート
Romanizacja nazwy Sakurifōto
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Equip Equip Spell
Prędkość 1
Kod 17639150
Tekst karty
Equip only to a "Qliphort" monster. It gains 300 ATK and cannot be destroyed by battle. The equipped monster can be treated as 2 Tributes for the Tribute Summon of a "Qli" monster. If this card is sent from the field to the Graveyard: You can add 1 "Qliphort" monster from your Deck to your hand.
Tłumaczenie
Wyposaż w tę kartę jedynie potwora "Qliphort". Ten potwór zyskuje 300 punktów ataku i nie może zostać zniszczony w walce. Wyposażony potwór może zostać użyty jako 2 trybuty do przyzwania przez poświęcenie potwora "Qliphort". Gdy ta karta zostanie wysłana z pola na cmentarzysko: możesz dodać do swojej ręki 1 potwora "Qli" ze swojej talii.
Zestawy
Ciekawostki
  • El Shaddoll Egrystal, Naturia Sacred Tree i Mount Sylvania są widoczne na tej karcie.
  • Angielska nazwa tej karty to połączenie słów "sacrifice" (ang. "ofiara") i "Qli".
  • Japońska nazwa tej karty powstała przez połączenie japońskiej wymowy słów "sacrifice" (sakurifuaisu) i "Qliphort" (Kurifōto).
  • Ta karta stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych na karcie Qlimate Change.
Archetyp/Seria
  • Qli (クリフォート)
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata