FANDOM

Sacred Serpent's Wake

聖蛇の息吹

Sacred Serpents Wake SHSP
Kana せいじゃのいぶき
Romanizacja nazwy Seija no Ibuki
Tłumaczenie nazwy ang. Ślad świętego węża
jap. Oddech boskiego węża
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty QuickPlay Quick-Play Spell
Prędkość 2
Kod 98850929
Tekst karty
You can only activate 1 "Sacred Serpent's Wake" per turn. If you control 2 or more different kinds of monsters (Ritual, Fusion, Synchro or Xyz): Activate 1 or more effects, depending on the number of different kinds you control, and resolve in sequence.

● 2 or more: Target 1 monster in your Graveyard or 1 of your banished monsters; add that target to your hand.
● 3 or more: Target 1 Trap Card in your Graveyard; add that target to your hand.
● 4: Target 1 Spell Card in your Graveyard, except "Sacred Serpent's Wake"; add that target to your hand.

Tłumaczenie
Możesz aktywować tylko 1 kartę "Sacred Serpent's Wake" na turę. Gdy kontrolujesz 2 lub więcej różnych potworów (Ritual, Fusion, Synchro lub Xyz): aktywuj 1 lub więcej efektów w zależności od liczby kontrolowanych przez ciebie różnych potworów i rozpatrz te efekty w kolejności.

● 2 lub więcej: wybierz 1 z twoich zbanowanych potworów lub 1 potwora na twoim cmentarzysku; dodaj ten cel do twojej ręki.
● 3 lub więcej: wybierz 1 kartę pułapki na swoim cmentarzysku; dodaj ten cel do twojej ręki.
● 4 lub więcej: wybierz 1 kartę zaklęcia, oprócz "Sacred Serpent's Wake"; dodaj ten cel do swojej ręki.

Zestawy
Manga
Ciekawostki
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata