FANDOM

Ruri Kurosaki
Ruri Kurosaki ARCV
Japońskie imię 黒咲 瑠璃
Romanizacja imienia Kurosaki Ruri
Płeć K
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 75

Ruri Kurosaki to postać z Yu-Gi-Oh! ARC-V. Młodsza siostra Shuna, jest odpowiedniczką Yuzu Hiragi, Seleny oraz Rin z Wymiaru Xyz.

BiografiaEdytuj

Ruri była obecna na placu w Heartland, gdy Dennis Macfield wykonywał sztuczki magiczne. Gdy Dennis ją zauważył, jego Trapeze Magician przyprowadził ją do niego, po czym chłopak poprosił ją o pojedynek. Odnalezienie Ruri rozpoczęło inwazję Academii.

Jakiś czas potem, Ruri została znaleziona przez Dennisa i Yuriego w kryjówce Resistance. Yuri zapędził ją w ślepą uliczkę, zmuszając dziewczynę do wyzwania go na pojedynek. Yuri wygrał, po czym uprowadził ją do Wymiaru Fuzji.

Po jej zniknięciu, Yuto i Shun szukali jej, ale bez rezultatu. W Standardzie Shun pomylił ją z Yuzu, ale Yuto wyprowadził go z błędu. Gdy Shun dołączył do Lancers, nie zgadzał się z podróżą do Wymiaru Synchro, chcąc raczej najechać na Academię i odbić siostrę. Selena przekonała go, że Profesor potrzebuje Ruri i jej odpowiedników z innych wymiarów do swoich celów i na pewno nie pozwolił, żeby coś jej się stało.