FANDOM


<<< Polymerization

Rulingi OCGEdytuj

  • Gdy przyzywasz fuzyjnie z "Polymerization", możesz użyć zakrytego potwora z pola jako materiału fuzyjnego. Gdy tak robisz, musisz pokazać go swojemu przeciwnikowi, aby potwierdzić, że jest to właściwy materiał.[3]

PrzypisyEdytuj

  1. Konami FAQ: Is it possible to use face-down monsters on the field as Fusion Material Monsters?
  2. Konami FAQ: Spell Card > Fusion Recovery
  3. Konami OCG FAQ: When Fusion Summoning, can you use a face-down monster as a Fusion Material?
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.