FANDOM

Rubic, Malebranche of the Burning Abyss
Rubic Malebranche of the Burning Abyss NECH
Japońskie imię 彼岸の悪鬼 ルビキャント
Kana ひがんのあっき ルビキャント
Romaji Higan no Akki Rubikyanto
Polskie tłumaczenie ang. Rubic, Malebranche Płonącej Otchłani
jap. Rubicant, Malebranche Zaświatów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Tuner/Effect
Atak i obrona 100/2100
Kod 00734741
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Rubic, Malebranche of the Burning Abyss (jap. 彼岸の悪鬼 ルビキャント Higan no Akki Rubikyanto) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a monster that is not a "Burning Abyss" monster, destroy this card. Cannot be used as a Synchro Material, except for the Synchro Summon of a "Burning Abyss" Synchro Monster. If you control no Spell/Trap Cards: You can Special Summon this card from your hand. You can only use this effect of "Rubic, Malebranche of the Burning Abyss" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Jeśli kontrolujesz potwora niebędącego potworem "Burning Abyss", zniszcz tę kartę. Nie może zostać użyty jako materiał synchroniczny, nie licząc synchronicznego przyzwania synchronicznego potwora "Burning Abyss". Jeśli nie kontrolujesz żadnych kart zaklęć/pułapek: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki. Możesz skorzystać z tego efektu "Rubic, Malebranche of the Burning Abyss" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór bazuje na Scarmiglione, członku "Malebranche" (dosł. Złe Szpony), grupy 12 demonów z Boskiej Komedii Dantego.

Status Edytuj