FANDOM

Ritual Beast Ulti-Cannahawk

聖霊獣騎 カンナホーク

Ritual Beast UltiCannahawk THSF
Kana せいれいじゅうき カンナホーク
Romanizacja imienia Seireijūki Kannahōku
Tłumaczenie imienia ang. Rytualna bestia, Ulti-Cannahawk
jap. Kannahawk, poskromiona Święta Bestia
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Thunder/Fusion/Effect
Atak i obrona 1400/1600
Kod 48063985
Materiały 1 potwór "Ritual Beast Tamer" + 1 potwór "Spiritual Beast"
Tekst karty
1 "Ritual Beast Tamer" monster + 1 "Spiritual Beast" monster

Must be Special Summoned (from your Extra Deck) by banishing the above cards you control, and cannot be Special Summoned by other ways (You do not use "Polymerization"). Once per turn: You can target 2 of your banished "Ritual Beast" cards; return them to the Graveyard, and if you do, add 1 "Ritual Beast" card from your Deck to your hand. During either player's turn: You can return this card you controlto the Extra Deck, then target 2 of your banished monsters (1 "Ritual Beast Tamer" monster and 1 "Spiritual Beast" monster); Special Summon them in Defense Position.

Tłumaczenie
1 potwór "Ritual Beast Tamer" + 1 potwór "Spiritual Beast"

Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej dodatkowej talii) przez zbanowanie powyższych, kontrolowanych przez ciebie kart i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób (nie używasz "Polymerization"). Raz na turę: możesz obrać za cel 2 ze swoich zbanowanych kart "Ritual Beast"; przywróć je na cmentarzysko i gdy to zrobisz, dodaj do swojej ręki 1 kartę "Ritual Beast" ze swojej talii. Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz przywrócić tę kontrolowaną przez ciebie kartę do dodatkowej talii, po czym obrać za cel 2 z twoich zbanowanych potworów (1 potwór "Ritual Beast Tamer" i 1 potwór "Spiritual Beast"); specjalnie przyzwij te cele w pozycji obronnej.

Zestawy
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata