FANDOM


Ritual Beast Ambush

霊獣の騎襲

Ritual Beast Ambush SECE
Kana れいじゅうのきしゅう
Romanizacja nazwy Reijū no Kishū
Tłumaczenie nazwy ang. Zasadzka rytualnych bestii
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Normal Normal Trap
Prędkość 2
Kod 57815601
Tekst karty
Target 1 of your "Ritual Beast Tamer" monsters and 1 of your "Spiritual Beast" monsters that are banished and/or in your Graveyard; Special Summon them in Defense Position. After this card is activated, you cannot Special Summon monsters, except "Ritual Beast" monsters, for the rest of this turn. You can only activate 1 "Ritual Beast Ambush" per turn.
Tłumaczenie
Obierz za cel 1 ze swoich potworów "Ritual Beast" i 1 ze swoich potworów "Spiritual Beast", które są zbanowane i/lub znajdują się na twoim cmentarzysku; specjalnie przyzwij te cele w pozycji obrony. Po aktywacji tej karty nie możesz specjalnie przyzywać potworów przez resztę tej tury, oprócz potworów "Ritual Beast". Możesz aktywować tylko 1 kartę "Ritual Beast Ambush" na turę.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.