FANDOM

Rescue Hamster

レスキューラット Rescue Rat

Rescue Hamster NECH-ENS
Romanizacja imienia Resukyūratto
Tłumaczenie imienia ang. Chomik-ratownik
jap. Szczur-ratownik
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 5 Pendulum Scale
Typ potwora Beast/Pendulum/Effect
Atak i obrona 300/100
Kod 50485594
Tekst karty
Pendulum Effect:

You can banish this card from your Pendulum Zone; add 2 face-up Pendulum Monster Cards with the same name from your Extra Deck to your hand. You can only use this effect of "Rescue Hamster" once per Duel.
Monster Effect:
During the turn this card was Normal Summoned, if you have a face-up Level 5 or lower Pendulum Monster Card in your Extra Deck: You can Tribute this card; choose 1 Level 5 or lower Pendulum Monster Card in your Extra Deck, and Special Summon 2 monsters from your Deck with the same name as that card, but their effects are negated, also they are destroyed during the End Phase.

Tłumaczenie
Efekt wahadła:

Możesz zbanować tę kartę ze swojej strefy wahadła; dodaj do swojej ręki 2 odkryte karty wahadłowych potworów ze swojej dodatkowej talii. Możesz skorzystać z tego efektu "Rescue Hamster" tylko raz podczas pojedynku.
Efekt potwora:
Podczas tury, w której ta karta została normalnie przyzwana, jeśli masz odkrytą kartę wahadłowego potwora na poziomie 5 lub niższym w swojej dodatkowej talii: możesz poświęcić tę kartę; wybierz 1 kartę wahadłowego potwora na poziomie 5 lub niższym w swojej dodatkowej talii i specjalnie przyzwij ze swojej talii 2 potwory o takim samym imieniu co tamta karta oraz anuluj ich efekty, poza tym te karty zostają zniszczone podczas fazy końcowej.

Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata