FANDOM

Relinquished

サクリファイス Sacrifice

Relinquished LCYW
Romanizacja imienia Sakurifaisu
Tłumaczenie imienia ang. Porzucony
jap. Ofiara
Alternatywne imiona Eliminator (polski dubbing)
Poziom 1 Level
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Spellcaster/Ritual/Effect
Atak i obrona 0/0
Kod 64631466
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with "Black Illusion Ritual". Once per turn: You can target 1 monster your opponent controls; equip that target to this card. (You can only equip 1 monster at a time to this card with this effect.) This card's ATK and DEF become equal to that equipped monster's. If this card would be destroyed by battle, destroy that equipped monster instead. While equipped with that monster, any battle damage you take from battles involving this card inflicts equal effect damage to your opponent.
Tłumaczenie
Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy karty "Black Illusion Ritual". Raz na turę: możesz obrać za cel 1 potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; wyposaż tę kartę w ten cel (możesz wyposażyć naraz tylko 1 potwora do tej karty przy pomocy tego efektu). Atak i obrona tej karty są takie same jak potwora, w którego jest wyposażona ta karta. Gdy ta karta miałaby zostać zniszczona w walce, zniszcz zamiast tego potwora, w którego jest wyposażona. Dopóki ta karta jest wyposażona w tego potwora, wszystkie obrażenia bitewne, które otrzymasz w walkach z udziałem tej karty zostają zadane twojemu przeciwnikowi jako obrażenia efektu.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Relinquished (anime)

Manga
Gry
Ciekawostki
  • W grze Yu-Gi-Oh! The Sacred Cards ten potwór miał atrybut DIVINE.
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata