FANDOM

Redox, Dragon Ruler of Boulders

巌征竜-レドックス

Redox Dragon Ruler of Boulders CT10
Kana がんせいりゅう-レドックス
Romanizacja imienia Ganseiryū - Redokkusu
Tłumaczenie imienia Redox, smoczy władca kamieni
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Dragon/Effect
Atak i obrona 1600/3000
Kod 90411554
Tekst karty
If this card is in your hand or Graveyard: You can banish a total of 2 EARTH and/or Dragon-Type monsters from your hand and/or Graveyard, except this card; Special Summon this card. During your opponent's End Phase, if this card was Special Summoned: Return it to the hand. You can discard this card and 1 EARTH monster to the Graveyard, then target 1 monster in your Graveyard; Special Summon that target. If this card is banished: You can add 1 EARTH Dragon-Type monster from your Deck to your hand. You can only use 1 "Redox, Dragon Ruler of Boulders" Card effect per turn, and only once that turn.
Tłumaczenie
Gdy ta karta znajduje się w twojej ręce lub na cmentarzysku: możesz zbanować kombinację 2 ZIEMNYCH potworów i/lub potworów typu Dragon ze swojej ręki i/lub cmentarzyska, oprócz tej karty; specjalnie przyzwij tę kartę. Podczas fazy końcowej przeciwnika, gdy ta karta została specjalnie przyzwana: przywróć ją do ręki. Możesz odrzucić tę kartę i 1 ZIEMNEGO potwora na swoje cmentarzysko, po czym wybrać 1 potwora na twoim cmentarzysku; specjalnie przyzwij ten cel. Gdy ta karta zostanie zbanowana: możesz dodać 1 ZIEMNEGO potwora typu Dragon ze swojej talii do swojej ręki. Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Redox, Dragon Ruler of Boulders" na turę i tylko raz na turę.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata