FANDOM

Red-Eyes Black Flare Dragon
RedEyes Black Flare Dragon CORE
Japońskie imię 真紅眼の黒炎竜
Kana レッドアイズ・ブラックフレアドラゴン
Romaji Reddoaizu Burakku Furea Doragon
Polskie tłumaczenie Czerwonooki Czarny Wybuchowy Smok
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Dragon/Gemini/Effect
Atak i obrona 2400/2000
Kod 30079770
Archetyp/seria Red-Eyes
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Red-Eyes Black Flare Dragon (jap. 真紅眼の黒炎竜 Reddoaizu Burakku Furea Doragon) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

This card is treated as a Normal Monster while face-up on the field or in the Graveyard. While this card is a Normal Monster on the field, you can Normal Summon it to have it become an Effect Monster with this effect.
● If damage calculation is performed involving this card, at the end of the Battle Phase: You can inflict damage to your opponent equal to this card's original ATK. You can only use this effect of "Red-Eyes Black Flare Dragon" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Ta karta jest uważana za normalnego potwora gdy jest odkryta na polu lub znajduje się na cmentarzysku. Gdy ta karta jest normalnym potworem na polu, możesz ją normalnie przyzwać, żeby stała się potworem efektu z następującym efektem.
● Na koniec fazy bitwy, jeśli zostanie przeprowadzona kalkulacja obrażeń z udziałem tej karty: możesz zadać obrażenia swojemu przeciwnikowi równe oryginalnemu atakowi tej karty. Możesz skorzystać z tego efektu "Red-Eyes Black Flare Dragon" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj