FANDOM

Rank-Up-Magic Revolution Force

RUM-レヴォリューション・フォース

RankUpMagic Revolution Force CROS
Kana ランクアップマジック-レヴォリューション・フォース
Romanizacja nazwy Rankuappu Majikku - Revoryūshon Fōsu
Tłumaczenie nazwy Magia zwiększenia stopnia - Siła Rewolucji
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty QuickPlay Quick-Play Spell
Prędkość 2
Kod 43476205
Tekst karty
● During your turn: Target 1 "Raidraptor" Xyz Monster you control; Special Summon from your Extra Deck, 1 "Raidraptor" monster that is 1 Rank higher than that target, by using that target as the Xyz Material.

● During your opponent's turn: Target 1 Xyz Monster your opponent controls with no Xyz Materials; take control of that Xyz Monster, then Special Summon from your Extra Deck, 1 "Raidraptor" monster that is 1 Rank higher than that monster, by using it as the Xyz Material. (These Special Summons are treated as Xyz Summons. Attached Xyz Materials also become Xyz Materials on the Summoned monster.)

Tłumaczenie
● Podczas twojej tury: obierz za cel 1 kontrolowanego przez ciebie Xyz-potwora; specjalnie przyzwij ze swojej dodatkowej talii 1 potwora "Raidraptor" o stopniu wyższym od tego celu o 1, używając tego celu jako Xyz-materiału.

● Podczas tury twojego przeciwnika: obierz za cel 1 Xyz-potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika, który nie ma Xyz-materiałów; przejmij kontrolę nad tym Xyz potworem, po czym specjalnie przyzwij ze swojej dodatkowej talii 1 potwora "Raidraptor" o stopniu wyższym od tamtego potwora, używając go jako Xyz-materiału (te specjalne przyzwania są traktowane jako Xyz-przyzwania; dołączone Xyz-materiały stają się także Xyz-materiałami przyzwanego potwora).

Zestawy
Anime
Ciekawostki
  • Zmodyfikowane logo "Raidraptor" jest przedstawione na tej karcie.
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata