FANDOM

Rainbow Kuriboh

虹クリボー

Rainbow Kuriboh LVAL
Kana にじクリボー
Romanizacja imienia Niji Kuribō
Tłumaczenie imienia Tęczowy Kuriboh
Poziom 1 Level
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Fiend/Effect
Atak i obrona 100/100
Kod 02830693
Tekst karty

You can only activate each effect of "Rainbow Kuriboh" once per turn.
● When an opponent's monster declares an attack: You can target that monster; equip this card from your hand to that target. It cannot attack.
● When an opponent's monster declares a direct attack: You can Special Summon this card from your Graveyard. If Summoned this way, banish this card when it leaves the field.

When an opponent's Xyz Monster declares an attack: You can equip this monster from your hand to the attacking monster. The equipped monster cannot attack. When an opponent's monster declares a direct attack: You can Special Summon this card from your Graveyard. If you do, banish it when it is destroyed.

Tłumaczenie

Możesz aktywować każdy z efektów "Rainbow Kuriboh" tylko raz na turę.
● Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje atak: możesz obrać tego potwora za cel; ekwipuj tę karę ze swojej ręki do tego celu. Ekwipowany potwór nie może zaatakować.
● Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje bezpośredni atak: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojego cmentarzyska. Gdy ta karta zostanie przyzwana w ten sposób, zbanuj ją po opuszczeniu pola.

Gdy Xyz-potwór przeciwnika deklaruje atak: możesz wyposażyć atakującego potwora w tę kartę ze swojej ręki. Wyposażony potwór nie może atakować. Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje bezpośredni atak: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojego cmentarzyska. Gdy to zrobisz, zbanuj ją gdy zostanie zniszczona.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Rainbow Kuriboh (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata