FANDOM

Raidraptor - Rise Falcon

RR-ライズ・ファルコン

Raidraptor Rise Falcon SECE
Kana レイド・ラプターズ-ライズ・ファルコン
Romanizacja imienia Reido Raputāzu - Raizu Farukon
Tłumaczenie imienia ang. Drapieżny ptak nalotu - Wzlatujący Sokół
jap. Drapieżne ptaki nalotu - Wzlatujący Sokół
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Winged Beast/Xyz/Effect
Atak i obrona 100/2000
Kod 73887236
Materiały 3 potwory typu Winged Beast na poziomie 4
Tekst karty

This card can attack all Special Summoned monsters your opponent controls, once each. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 face-up Special Summoned monster your opponent controls; this card gains ATK equal to that monster's current ATK.

This card can only attack Special Summoned monsters, also it can attack all Special Summoned monsters your opponent controls once each. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; this card gains ATK equal to the combined ATK of all Special Summoned monsters your opponent currently controls until the end of this turn.

Tłumaczenie

Ta karta może zaatakować wszystkie specjalnie przyzwane potwory kontrolowane przez twojego przeciwnika, każdego jeden raz. Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty, po czym obrać za cel 1 odkrytego, specjalnie przyzwanego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; ta karta zyskuje atak równy obecnej wartości ataku tamtego potwora.

Ta karta może atakować tylko specjalnie przyznane potwory, poza tym ta karta może zaatakować jeden raz każdego specjalnie przyzwanego potwora kontrolowanego przez przeciwnika. Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; do czasu zakończenia tej tury, ta karta zyskuje atak równy sumie ataków wszystkich specjalnie przyzwanych potworów aktualnie kontrolowanych przez twojego przeciwnika.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Raidraptor - Rise Falcon (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata