FANDOM

Raidraptor - Readiness

RR-レディネス

Raidraptor Readiness SECE
Kana レイド・ラプターズ-レディネス
Romanizacja nazwy Reido Raputāzu - Redinesu
Tłumaczenie nazwy ang. Drapieżny ptak nalotu - Gotowość
jap. Drapieżne ptaki nalotu - Gotowość
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Normal Normal Trap
Prędkość 2
Kod 21648584
Tekst karty

This turn, "Raidraptor" monsters you control cannot be destroyed by battle. If you have a "Raidraptor" monster in your Graveyard: You can banish this card from your Graveyard; you take no damage this turn.

If you would take damage: Make that damage 0. During either player's turn, if you would take effect damage: You can banish this card from your Graveyard; make that effect damage 0, your LP becomes 10, also you take no battle damage for the rest of this turn.

Tłumaczenie

Kontrolowane przez ciebie potwory "Raidraptor" nie mogą zostać zniszczone w walce podczas tej tury. Jeśli masz potwora "Raidraptor" na swoim cmentarzysku: możesz zbanować tę kartę ze swojego cmentarzyska; nie otrzymujesz żadnych obrażeń podczas tej tury.

Gdybyś miał otrzymać obrażenia: zmniejsz te obrażenia do 0. Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdybyś miał otrzymać obrażenia efektu: możesz zbanować tę kartę z twojego cmentarzyska; zmniejsz te obrażenia efektu do 0, twoje punkty życia przyjmują wartość 10 i nie otrzymujesz żadnych obrażeń bitewnych przez resztę tej tury.

Zestawy
Anime
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata