FANDOM

Raidraptor - Mimicry Lanius

RR-ミミクリー・レイニアス Raid Raptors - Mimicry Lanius

Raidraptor Mimicry Lanius CROS
Kana レイド・ラプターズ-ミミクリー・レイニアス
Romanizacja imienia Reido Raputāzu - Mimikurī Reiniasu
Tłumaczenie imienia ang. Drapieżny ptak nalotu - Imitujący Lanius
jap. Drapieżne ptaki nalotu - Imitujący Lanius
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Winged Beast/Effect
Atak i obrona 1100/1900
Kod 96345188
Tekst karty
Once per turn, during your Main Phase, if this card was Normal or Special Summoned this turn: You can increase the Levels of all "Raidraptor" monsters you currently control by 1. During your Main Phase, if this card is in the Graveyard because it was sent there this turn: You can banish this card; add 1 "Raidraptor" card from your Deck to your hand, except "Raidraptor - Mimicry Lanius". You can only use this effect of "Raidraptor - Mimicry Lanius" once per turn.
Tłumaczenie
Raz na turę, podczas twojej fazy głównej, jeśli ta karta została normalnie lub specjalnie przyzwana podczas tej tury: możesz zwiększyć poziomy wszystkich obecnie kontrolowanych przez ciebie potworów "Raidraptor" o 1. Podczas twojej fazy głównej, jeśli ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku, ponieważ została tam wysłana podczas tej tury: możesz zbanować tę kartę; dodaj do swojej ręki 1 kartę "Raidraptor" z twojej talii, oprócz "Raidraptor - Mimicry Lanius". Możesz skorzystać z tego efektu "Raidraptor - Mimicry Lanius" raz na turę.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata