FANDOM

Raidraptor - Fuzzy Lanius
Raidraptor Fuzzy Lanius CORE
Japońskie imię RR-ファジー・レイニアス
Kana レイド・ラプターズ-ファジー・レイニアス
Romaji Reido Raputāzu - Fajī Reiniasu
Polskie tłumaczenie ang. Drapieżny ptak nalotu - Rozmyty Lanius
jap. Drapieżne ptaki nalotu - Rozmyty Lanius
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Winged Beast/Effect
Atak i obrona 500/1500
Kod 05929801
Archetyp/seria Raidraptor
Wspiera archetyp Raidraptor
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Raidraptor - Fuzzy Lanius (jap. RR-ファジー・レイニアス Reido Raputāzu - Fajī Reiniasu, "Raid Raptors - Fuzzy Lanius") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a "Raidraptor" monster other than "Raidraptor - Fuzzy Lanius": You can Special Summon this card from your hand. If this card is sent to the Graveyard: You can add 1 "Raidraptor - Fuzzy Lanius" from your Deck to your hand. You can only use each effect of "Raidraptor - Fuzzy Lanius" once per turn. You cannot Special Summon monsters the turn you activate either of this card's effects, except "Raidraptor" monsters.

Tłumaczenie Edytuj

Jeśli kontrolujesz potwora "Raidraptor" innego niż "Raidraptor - Fuzzy Lanius": możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki. Jeśli ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz dodać do swojej ręki 1 kartę "Raidraptor - Fuzzy Lanius" ze swojej talii. Możesz aktywować każdy z efektów "Raidraptor - Fuzzy Lanius" tylko raz na turę. Nie możesz specjalnie przyzwać potworów podczas tury, w której aktywowałeś, którykolwiek z efektów tej karty, nie licząc potworów "Raidraptor".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj