FANDOM

Prediction Princess Tarotrei

聖占術姫タロットレイ

Prediction Princess Tarotrei DRL2
Kana せいせんじゅつきタロットレイ
Romanizacja imienia Seisenjutsuki Tarottorei
Tłumaczenie imienia ang. Księżniczka Przepowiedni, Tarotrei
jap. Święta Księżniczka Przepowiedni, Tarotrei
Poziom 9 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Fairy/Ritual/Effect
Atak i obrona 2700/1200
Kod 94997874
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with "Prediction Ritual". During your End Phase: You can Special Summon 1 Flip monster from your hand or Graveyard in face-down Defense Position. You can only use 1 of the following effects of "Prediction Princess Tarotrei" per turn, and only once that turn.

● During either player's turn: You can target 1 face-down monster on the field; change it to face-up Attack Position.
● During either player's turn: You can target 1 face-up monster on the field; change it to face-down Defense Position.

Tłumaczenie
Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy karty "Prediction Ritual". Podczas twojej fazy końcowej: możesz specjalnie przyzwać w zakrytej pozycji obronnej 1 potwora Flip z twojej ręki lub cmentarzyska. Możesz skorzystać tylko z 1 z poniższych efektów "Prediction Princess Tarotrei" na turę i tylko raz podczas tej tury.

● Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz obrać za cel 1 zakrytego potwora na polu; przestaw go do odkrytej pozycji ataku.
● Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz obrać za cel 1 odkrytego potwora na polu; przestaw go do zakrytej pozycji obronnej.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Prediction Princess Tarotrei (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata