FANDOM

Performapal Monkeyboard
Entameito Monkibido BOSH-JP
Japońskie imię EMモンキーボード
Kana エンタメイトモンキーボード
Romaji Entameito Monkībōdo
Polskie tłumaczenie ang. Performapal - Małpo-klawiatura
jap. Entermate - Małpo-klawiatura
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 6 Pendulum Scale
Typ Beast/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1000/2400
Archetyp/seria Performapal
Wspiera archetyp Performapal, Odd-Eyes
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Performapal Monkeyboard (jap. EMモンキーボード Entameito Monkībōdo, "Entermate Monkeyboard") – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Pendulum Effect:
Unless you have a "Performapal" card in your other Pendulum Zone, this card's Pendulum Scale becomes 4. During your Main Phase, if this card was activated this turn: You can add 1 Level 4 or lower "Performapal" monster from your Deck to your hand. You can only use this effect of "Performapal Monkeyboard" once per turn.
Monster Effect:
You can discard this card; reveal 1 "Performapal" or "Odd-Eyes" monster in your hand, and if you do, reduce the Level of that monster and all monsters in your hand with the same name as that monster by 1 until the end of this turn (even after they are Summoned/Set).

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Dopóki nie masz karty "Performapal" w swojej drugiej strefie wahadła, skala wahadła tej karty wynosi 4. Podczas twojej fazy głównej, jeśli ta karta została aktywowana podczas tej tury: możesz dodać do swojej ręki 1 potwora "Performapal" na poziomie 4 lub niższym ze swojej talii. Możesz skorzystać z tego efektu "Performapal Monkeyboard" tylko raz na turę.
Efekt potwora:
Możesz odrzucić tę kartę: ujawnij 1 potwora "Performapal" lub "Odd-Eyes" ze swojej ręki i gdy to zrobisz, obniż do końca tej tury poziom tamtego potwora i wszystkich potworów w twojej ręce o takim samym mieniu o 1 (nawet gdy te potwory zostaną przyzwane/ustawione).

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj