FANDOM

Performage Trapeze Magician
Performage Trapeze Magician CORE
Japońskie imię Emトラピーズ・マジシャン
Kana エンタメイジトラピーズ・マジシャン
Romaji Entameiji Torapīzu Majishan
Polskie tłumaczenie ang. Performage - Magik Trapezu
jap. Entermage - Magik Trapezu
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ Spellcaster/Xyz/Effect
Atak i obrona 2500/2000
Kod 17016362
Archetyp/seria Performage
Wspiera archetyp Performage
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Performage Trapeze Magician (jap. Emトラピーズ・マジシャン Entameiji Torapīzu Majishan, "Entermage Trapeze Magician") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

2 Level 4 Spellcaster-Type monsters
You never take damage if the amount is less than or equal to this card's ATK. Once per turn, during either player's Main Phase 1: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 face-up Attack Position monster the turn player controls (other than this card); it can make a second attack during each Battle Phase this turn, also destroy it at the end of the Battle Phase. If this card is destroyed by battle and sent to the Graveyard, or if this card in your possession is destroyed by an opponent's card effect and sent to your Graveyard: You can Special Summon 1 "Performage" monster from your Deck.

Tłumaczenie Edytuj

2 potwory typu Spellcaster na poziomie 4
Nigdy nie otrzymujesz obrażeń, których wartość jest niższa lub równa atakowi tej karty. Raz na turę, podczas fazy głównej 1, którekolwiek z graczy: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty, po czym obrać za cel 1 odkrytego potwora w pozycji ataku, kontrolowanego przez aktywnego gracza (innego niż ta karta); ten cel może wykonać drugi atak podczas każdej fazy bitwy tej tury, poza tym zniszcz go na koniec fazy bitwy. Jeśli ta karta zostanie zniszczona w walce i wysłana na cmentarzysko lub gdy ta karta w twoim posiadaniu zostanie zniszczona przez efekt karty przeciwnika i wysłana na cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać ze swojej talii 1 potwora "Performage".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Artistamagus Mago del Trapezio