FANDOM

Performage Flame Eater
Performage Flame Eater CORE
Japońskie imię Em フレイム・イーター
Kana エンタメイジ フレイム・イーター
Romaji Entameiji Fureimu Ītā
Polskie tłumaczenie ang. Performage - Połykacz Ognia
jap. Entermage - Połykacz Ognia
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1200/1600
Kod 04807253
Archetyp/seria Performage
Wspiera archetyp Performage
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Performage Flame Eater (jap. Em フレイム・イーター Entameiji Fureimu Ītā, "Entermage Flame Eater") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

During either player's turn, when a card or effect is activated that would inflict damage to you: You can activate this effect; you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except "Performage" monsters, also Special Summon this card from your hand, and if you do, make that effect damage to you 0. If Summoned this way, banish it when it leaves the field. If this card is Normal or Special Summoned: Each player takes 500 damage.

Tłumaczenie Edytuj

Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy ulegnie aktywacji karta lub efekt, który miałby zadać ci obrażenia: możesz aktywować ten efekt; nie możesz specjalnie przyzywać potworów przez resztę tej tury (nie licząc potworów "Performage"), poza tym specjalnie przyzwij tę kartę ze swojej ręki i gdy to zrobisz, zmniejsz te obrażenia efektu do 0. Jeśli ta karta zostanie przyzwana w ten sposób, zbanuj ją gdy opuści pole. Jeśli ta karta zostanie normalnie lub specjalnie przyzwana: każdy z graczy otrzymuje 500 punktów obrażeń.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Artistamagus Mangia Fuoco