FANDOM

Performage Damage Juggler
Performage Damage Juggler CORE
Japońskie imię Emダメージ・ジャグラー
Kana エンタメイジダメージ・ジャグラー
Romaji Entameiji Damēji Jagurā
Polskie tłumaczenie ang. Performage - Żongler Obrażeniami
jap. Entermage - Żongler Obrażeniami
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1500/1000
Kod 68819554
Archetyp/seria Performage
Wspiera archetyp Performage
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Performage Damage Juggler (jap. Emダメージ・ジャグラー Entameiji Damēji Jagurā, "Entermage Damage Juggler") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

During either player's turn, when a card or effect is activated that would inflict damage to you: You can discard this card; negate the activation, and if you do, destroy that card. During either player's Battle Phase: You can discard this card; reduce the next battle damage you would take this turn to 0. You can banish this card from your Graveyard; add 1 "Performage" monster from your Deck to your hand, except "Performage Damage Juggler". You can only use this effect of "Performage Damage Juggler" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy ulegnie aktywacji karta lub efekt, który miałby zadać ci obrażenia: możesz odrzucić tę kartę; anuluj aktywację i gdy to zrobisz, zniszcz tamtą kartę. Podczas fazy bitwy, któregokolwiek z graczy: możesz odrzucić tę kartę; zmniejsz do 0 następne obrażenia bitewne, które miałbyś otrzymać podczas tej tury. Możesz zbanować tę kartę z twojego cmentarzyska; dodaj do swojej ręki 1 potwora "Performage" ze swojej talii, oprócz "Performage Damage Juggler". Możesz skorzystać z tego efektu "Performage Damage Juggler" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Artistamagus Giocoliere del Danno