FANDOM

Odd-Eyes Vortex Dragon
OddEyes Vortex Dragon DOCS
Japońskie imię オッドアイズ・ボルテックス・ドラゴン
Romaji Oddoaizu Borutekkusu Doragon
Polskie tłumaczenie Różnooki smok wiru
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ Dragon/Fusion/Effect
Atak i obrona 2500/3000
Kod 53262004
Archetyp/seria Odd-Eyes
Wspiera archetyp Odd-Eyes
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Odd-Eyes Vortex Dragon (jap. オッドアイズ・ボルテックス・ドラゴン Oddoaizu Borutekkusu Doragon) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

1 "Odd-Eyes" monster + 1 Pendulum Monster
When this card is Special Summoned: You can target 1 face-up Attack Position monster your opponent controls; return it to the hand. During either player's turn, when a Spell/Trap Card or another monster's effect is activated: You can shuffle 1 face-up Pendulum Monster from your Extra Deck into the Deck, negate the activation, and if you do, destroy that card. You can only use each effect of "Odd-Eyes Vortex Dragon" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

1 potwór "Odd-Eyes" + 1 wahadłowy potwór
Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana: możesz obrać za cel 1 odkrytego potwora w pozycji ataku kontrolowanego przez twojego przeciwnika; przywróć go do ręki. Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy karta zaklęcia.pułapki lub inny efekt potwora ulegną aktywacji: możesz wtasować do swojej talii 1 wahadłowego potwora ze swojej dodatkowej talii, anulować tamtą aktywację i po zrobieniu tego, zniszczyć tamtą kartę. Możesz skorzystać z każdego z efektów "Odd-Eyes Vortex Dragon" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj