Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Odd-Eyes Advent
Oddoaizu Adobento BOSH-JP
Japońska nazwa オッドアイズ・アドベント
Romaji Oddoaizu Adobento
Polskie tłumaczenie Nadejście Różnookiego
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość Ritual Ritual Spell
Prędkość 1
Archetyp/seria Odd-Eyes
Wspiera archetyp Odd-Eyes
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Odd-Eyes Advent (jap. オッドアイズ・アドベント Oddoaizu Adobento) – karta zaklęcia OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
This card can be used to Ritual Summon any Dragon-Type Ritual Monster from your hand or Graveyard. You must also Tribute Pendulum Monsters from your hand or field, and/or if your opponent controls 2 or more monsters and you control no monsters, send "Odd-Eyes" monsters from your Extra Deck to the Graveyard, whose total Levels equal the Level of that Ritual Monster or more. You can only activate 1 "Odd-Eyes Advent" per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Ta karta może zostać użyta do rytualnego przyzwania każdego rytualnego potwora typu Dragon z twojej ręki lub cmentarzyska. Musisz także poświęcić wahadłowe potwory z twojej ręki lub pola i/lub, jeśli twój przeciwnik kontroluje 2 lub więcej potworów, podczas gdy ty nie kontrolujesz żadnego, wysłać na cmentarzysko potwory "Odd-Eyes" z twojej dodatkowej talii, których suma poziomów są jest taka sama jak poziom tamtego rytualnego potwora lub większa. Możesz aktywować tylko 1 kartę "Odd-Eyes Advent" na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.