FANDOM

Numeron Code

Numeron Code

Numeron Code (jap. ヌメロンコード Numeron Kōdo) to mistyczna karta w uniwersum Yu-Gi-Oh! ZEXAL. Tak zwana "boska karta", Numeron zawiera przeszłość i przyszłość wszechświata. Jego posiadacz jest w stanie własnoręcznie kreować rzeczywistość. Numeron Code jest jednym z głównych celów walki pomiędzy Światem Astral i Barian. Z wyglądu przypomina kartę składającą się z nieustannie wirujących fragmentów, wyświetlającą obraz przypominający galaktykę.

HistoriaEdytuj

Numeron Code powstał gdy łza Numeron Dragon spadła na Ziemię. Z tego też powodu Numeron znalazł się w świecie ludzi, natomiast klucz do jego zdobycia trafił na księżyc, który również powstał podczas tego wydarzenia. Opis zdobycia karty został zawarty w Legendzie o Smokach Światła i Czasu.

Pewnego razu, Dark Mist wyjawił Astralowi, że brakuje mu jeszcze prawdziwych wspomnień związanych z Numbers. Jakiś czas potem, Brama postanowiła przetestować Yumę i Astrala, arażując pojedynek pomiędzy Yumą i tajemniczym Gigantem Cieni. Po wygranej, Astral dowiedział się o istnieniu Numeronu i o tym, że jego współrzędne są ukryte w Siedmiu Legendarnych Numerach.

Gdy Don Thousand połączył Barian i Ziemię, udało mu się posiąść potęgę Numeronu i użyć jej w pojedynkach z Misaelem, Yumą i Naschem do naginania rzeczywistości według własnych upodobań.

CiekawostkiEdytuj

  • Archetyp "Numeron" bazuje na tej karcie.