FANDOM

Number S39: Utopia Prime

SNo.39 希望皇ホープONE Shining Numbers 39: Kibō Ō Hope ONE

NoS39 Utopia Prime CROS
Kana シャイニングナンバーズ39 きぼうおうホープワン
Romanizacja imienia Shainingu Nanbāzu Sanjūkyū Kibō'ō Hōpu Wan
Tłumaczenie imienia ang. Lśniąca Liczba 39: Utopia Pierwszy
jap. Lśniące Liczby 39: Król nadziei, Hope JEDEN
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Warrior/Xyz/Effect
Atak i obrona 2510/2000
Kod 86532744
Materiały 3 ŚWIETLNE potwory na poziomie 3
Tekst karty
You can also Xyz Summon this card by using a "Number 39: Utopia" you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) If your opponent's LP is at least 3000 higher than yours: You can detach 3 Xyz Materials from this card and pay LP so that you only have 10 left; destroy as many Special Summoned monsters your opponent controls as possible, and if you do, banish them, then inflict 300 damage to your opponent for each monster banished.
Tłumaczenie
Możesz także Xyz-przyzwać tę kartę, używając kontrolowanego przez ciebie potwora "Number 39: Utopia" jako Xyz-materiału (Xyz-materiały dołączone do tamtego potwora stają się także Xyz-materiałami tej karty). Jeśli punkty życia twojego przeciwnika są większe od twoich o co najmniej 3000: możesz odłączyć 3 Xyz-materiały od tej karty i zapłacić tyle punktów życia, żeby zostało ich jedynie 10; zniszcz maksymalną możliwą liczbę specjalnie przyzwanych potworów kontrolowanych przez twojego przeciwnika i gdy to zrobisz, zbanuj je, po czym zadaj 300 punktów obrażeń twojemu przeciwnikowi za każdego zbanowanego potwora.
Zestawy
Manga
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata