FANDOM

Number C9: Chaos Dyson Sphere

CNo.9 天蓋妖星 カオス・ダイソン・スフィア

CNo9 Chaos Dyson Sphere ZEXAL
Kana カオスナンバーズ9 てんがいようせい カオス・ダイソン・スフィア
Romanizacja imienia Kaosu Nanbāzu Kyū Tengaiyōsei Kaosu Daison Sufia
Tłumaczenie imienia Numer chaosu 9: Widmowa zakryta gwiazda - Chaotyczna Sfera Dysona
Stopień 10 RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Machine/Xyz/Effect
Atak i obrona 3600/3200
Materiały 3 potwory na poziomie 10
Tekst karty
Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. Once per turn: You can inflict 500 damage to your opponent for each Xyz Material attached to this card. You can detach all Xyz Materials from this card; inflict 800 damage to your opponent for each Xyz Material detached to activate this effect. If this card is Xyz Summoned by Ranking Up "Number 9: Dyson Sphere", it gains these effects.
● While this card has Xyz Material, your opponent cannot target monsters for attacks, except this one.
● After damage calculation, when this card battles an opponent's monster: You can attach that monster to this card as an Xyz Material.
Tłumaczenie
Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Raz na turę: możesz zadać swojemu przeciwnikowi 500 punktów obrażeń za każdy Xyz-materiał dołączony do tej karty. Możesz odłączyć wszystkie Xyz-materiały z tej karty; zadaj swojemu przeciwnikowi 800 punktów obrażeń za każdy Xyz-materiał odłączony w celu aktywacji tego efektu. Jeśli ta karta została przyzwana poprzez Rank Up "Number 9: Dyson Sphere", zyskuje następujące efekty.
● Dopóki ta karta ma Xyz-materiał, twój przeciwnik nie może obierać za cel potworów innych niż ta karta.
● Po zakończeniu kalkulacji obrażeń, gdy ta karta walczy z potworem przeciwnika: możesz dołączyć tego potwora do tej karty jako Xyz-materiał.
Debiut w anime
TCG/OCG

Główny artykuł: Number C9: Chaos Dyson Sphere

Ciekawostki
  • Ta karta bazuje na hipotetycznej megastrukturze zwanej Sferą Dysona.
Archetyp/Seria
Więcej
Galeria
Rank10 ATK3600/DEF3200