FANDOM

Number C69: Heraldry Crest of Horror

CNo.69紋章死神カオス・オブ・アームズ CNo. 69: Death Medallion - Chaos of Arms

NoC69 Heraldry Crest of Horror LVAL
Kana カオスナンバーズ69デス・メダリオンカオス・オブ・アームズ
Romanizacja imienia Kaosu Nanbāzu Rokujūkyū Desu Medarion Kaosu Obu Āmuzu
Tłumaczenie imienia ang. Liczba Chaosu 69: Heraldyczny Herb Horroru
jap. Liczba Chaosu 69: Medalion Śmierci - Herb Chaosu
Stopień 5 RankRankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Psychic/Xyz/Effect
Atak i obrona 4000/1800
Kod 11522979
Materiały 4 potwory na poziomie 5
Tekst karty
When an opponent's monster declares an attack: You can destroy all cards your opponent controls. If this card has "Number 69: Heraldry Crest" as an Xyz Material, it gains this effect.

● Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 face-up Xyz Monster your opponent controls; this card gains ATK equal to that face-up monster's original ATK, and if it gains ATK this way, this card's name becomes that monster's, and it gains that monster's original effect. These effects last until the End Phase.

Tłumaczenie
Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje atak: możesz zniszczyć wszystkie potwory kontrolowane przez przeciwnika. Gdy ta karta ma dołączonego potwora "Number 69: Heraldry Crest" jako Xyz-materiał, zyskuje następujący efekt.

● Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty, po czym obrać za cel 1 odkrytego Xyz-potwora kontrolowanego przez przeciwnika; ta karta zyskuje atak równy oryginalnemu atakowi tego odkrytego potwora, i jeśli ta karta zwiększy swój atak w ten sposób, imię tej karty zmienia się na imię tego potwora, poza tym ta karta otrzymuje oryginalny efekt tego potwora. Te efekty trwają do czasu fazy końcowej.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number C69: Heraldry Crest of Horror (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata