FANDOM

Number C5: Chaos Chimera Dragon

CNo.5亡朧龍カオス・キマイラ・ドラゴン Chaos Number 5: Mōrōryū Chaos Chimaera Dragon

NoC5 Chaos Chimera Dragon DRLG
Kana カオスナンバーズ5もうろうりゅうカオス・キマイラ・ドラゴン
Romanizacja imienia Kaosu Nanbāzu 5 Mōrōryū Kaosu Kimaira Doragon
Tłumaczenie imienia jap. Liczba Chaosu 5: Zanikający smok mroku, Smok Chimera
ang. Liczba Chaosu 5: Chaotyczny Smok Chimera
Stopień 6 RankRankRankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Dragon/Xyz/Effect
Atak i obrona 0/0
Kod 69757518
Materiały 3 lub więcej potworów na poziomie 6
Tekst karty
This card gains 1000 ATK for each Xyz Material attached to it. If this card attacks, at the end of the Damage Step: You can detach 1 Xyz Material from this card; this card can attack an opponent's monster again in a row. At the end of the Battle Phase: You can pay half your Life Points, then target 2 cards in any Graveyard(s); place 1 of them on top of the Deck, and if you do, attach the other to this card as an Xyz Material.
Tłumaczenie
Ta karta zyskuje 1000 punktów ataku za każdy dołączony do niej Xyz-materiał. Gdy ta karta atakuje, na końcu kroku obrażeń: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; ta karta może ponownie zaatakować potwora przeciwnika. Na koniec fazy bitwy: możesz zapłacić połową swoich punktów życia, po czym obrać za cel 2 karty na dowolnym cmentarzysku/-ach; połóż 1 z nich na górze talii i gdy to zrobisz, dołącz drugą jako Xyz-materiał do tej karty.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number C5: Chaos Chimera Dragon (anime)

Ciekawostki
  • To jedyny potwór "Number C", który został przyzwany przed swoją podstawową formą, jak również pierwszy potwór, który nie używa swojej podstawowej formy jako Xyz-materiału.
  • Klatka piersiowa tej karty dla złudzenia przypomina potwora Meklord Astro Mekanikle.
    • Obydwie karty są atutowymi kartami antagonistów w ich przynależnych seriach: Meklord Astro Mekanikle do Aporii, a ta karta do Vectora.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata