FANDOM

Number C1: Numeron Chaos Gate Shunya

CNo.1 ゲート・オブ・カオス・ヌメロン-シニューニャ Chaos Numbers C1: Gate of Chaos Numeron - Shunya

NoC1 Gate of Chaos Numeron Shunya ZEXAL
Kana カオスナンバーズ1 ゲート・オブ・カオス・ヌメロン-シニューニャ
Romanizacja imienia Kaosu Nanbāzu Ichi Gēto Obu Kaosu Numeron - Shinyūnya
Tłumaczenie imienia ang. Liczba C1: Chaotyczna Brama Numeronu Shunya
jap. Liczby Chaosu 1: Brama Numeronu Chaosu - Shunya
Stopień 2 RankRank
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Machine/Xyz/Effect
Atak i obrona 2000/1000
Materiały 4 potwory na poziomie 2
Tekst karty
Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. If "Numeron Network" is face-up on the field, you can also Xyz Summon this card by using a "Number 1: Gate of Numeron - Ekam" you control as the Xyz Material. (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) If "Numeron Network" is not face-up on the field, destroy this card. When this card is Xyz Summoned: Banish all monsters on the field. During your next Standby Phase after this card was banished by this effect: Special Summon this banished card. If Summoned this way: You can detach 1 Xyz Material from this card; inflict damage to your opponent equal to the combined ATK of all monsters banished by this effect.
Tłumaczenie
Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Gdy karta "Numeron Network" znajduje się odkryta na polu, możesz Xyz-przyzwać tę kartę używając kontrolowanego przez siebie potwora "Number 1: Gate of Numeron - Ekam" jako Xyz-materiały (Xyz-materiały dołączone do tego potwora stają się także Xyz-materiałami tej karty). Gdy "Numeron Network" nie znajduje się odkryty na polu, zniszcz tę kartę. Gdy ta karta zostanie Xyz-przyzwana: zbanuj wszystkie potwory na polu. Podczas twojej następnej fazy oczekiwania po zbanowaniu tej karty przez ten efekt: specjalnie przyzwij tę zbanowaną kartę. Gdy ta karta zostanie przyzwana w ten sposób: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; zadaj swojemu przeciwnikowi obrażenia równe sumie punktów ataku potworów zbanowanych przez ten efekt.
Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Ciekawostki
  • "Shunya" oznacza "zero" w Sanskrycie.
Archetyp/Seria
Więcej
Galeria
Rank2 ATK2000/DEF1000