FANDOM

Number C101: Silent Honor DARK

CNo.101S・H・Dark Knight

NoC101 SH DARK LVAL
Kana カオスナンバーズ101サイレント・オナーズ・ダーク・ナイト
Romanizacja imienia Kaosu Nanbāzu Hyakuichi Sairento Onāzu Dāku Naito
Tłumaczenie imienia ang. Numer C101: Cichy Honor: MROK
jap. Numer C101: Ciche Honory: Mroczny Rycerz
Stopień 5 RankRankRankRankRank
Atrybut Water WATER
Typ potwora Aqua/Xyz/Effect
Atak i obrona 2800/1500
Kod 12744567
Materiały 3 potwory na poziomie 5
Tekst karty
Once per turn: You can target 1 Special Summoned monster your opponent controls; attach it to this card as a face-up Xyz Material. When this card is destroyed and sent to the Graveyard while it has Xyz Material: You can Special Summon this card from your Graveyard, then gain Life Points equal to the original ATK of this card. "Number 101: Silent Honor ARK" must be in your Graveyard to activate and to resolve this effect. If this card is Special Summoned this way, it cannot attack for the rest of this turn.
Tłumaczenie
Raz na turę: możesz wybrać 1 specjalnie przyzwanego potwora kontrolowanego przez przeciwnika; dołącz go do tej karty jako odkryty Xyz-materiał. Gdy ta karta zostanie zniszczona i wysłana na cmentarzysko mając dołączony Xyz-materiał: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojego cmentarzyska i odzyskać punkty życia równe oryginalnemu atakowi tej karty. "Number 101: Silent Honor ARK" musi być w twoim cmentarzysku, by ten efekt mógł zostać aktywowany i rozpatrzony. Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana w ten sposób, nie może zaatakować przez resztę tej tury.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number C101: Silent Honor DARK (anime)

Ciekawostki
  • Ten potwór jest uwięziony wewnątrz swojej podstawowej formy, Number 101: Silent Honor ARK.
  • Efekt pozwalający na dołączanie Xyz-materiałów w anime to "Soul Robber" (Złodziej dusz).
  • Efekt pozwalający na powrót z cmentarzyska w anime to "Return from Limbo" (Powrót z otchłani).
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata