FANDOM

Number 62: Galaxy-Eyes Prime Photon Dragon

No.62銀河眼の光子竜皇

No62 GalaxyEyes Prime Photon Dragon PRIO
Kana ナンバーズ62ギャラクシーアイズ・プライム・フォトン・ドラゴン
Romanizacja imienia Nanbāzu Rokujūni Gyarakushīaizu Puraimu Foton Doragon
Tłumaczenie imienia Numer 62: Galaktycznooki Pierwszy Fotonowy Smok
Stopień 8 RankRankRankRankRankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Dragon/Xyz/Effect
Atak i obrona 4000/3000
Kod 31801517
Materiały 2 potwory na poziomie 8
Tekst karty
If this card attacks or is attacked, during damage calculation (in either player's turn): You can detach 1 Xyz Material from this card once per battle; this card gains ATK equal to the combined Ranks of all Xyz Monsters currently on the field x 200, during that damage calculation only. If this card in its owner's control is destroyed by your opponent's card effect while it has "Galaxy-Eyes Photon Dragon" as an Xyz Material: You can Special Summon this card during your 2nd Standby Phase after activation and double its ATK. Any battle damage this card inflicts to your opponent is halved unless it has "Galaxy-Eyes Photon Dragon" as an Xyz Material.
Tłumaczenie
Gdy ta karta atakuje lub jest atakowana, podczas kalkulacji obrażeń (w turze, któregokolwiek z graczy): możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty raz na walkę; ta karta zyskuje atak równy sumie stopni wszystkich Xyz-potworów znajdujących się aktualnie na polu x 200, jedynie na czas kalkulacji obrażeń. Gdy ta karta zostanie zniszczona przez efekt karty przeciwnika, mając dołączonego potwora "Galaxy-Eyes Photon Dragon" jako Xyz-materiał: możesz specjalnie przyzwać tę kartę podczas drugiej fazy oczekiwania od czas aktywacji i podwoić atak tej karty. Obrażenia zadawane przez tę kartę twojemu przeciwnikowi są mniejsze o połowę, chyba że ta karta ma dołączonego potwora "Galaxy-Eyes Photon Dragon" jako Xyz-materiał.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number 62: Galaxy-Eyes Prime Photon Dragon (anime)

Ciekawostki
  • Atak tej karty w anime to "Eternal Photon Stream" (Wieczny strumień fotonów).
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata