FANDOM

Number 44: Sky Pegasus

No.44白天馬スカイ・ペガサス

No44 Sky Pegasus NUMH
Kana ナンバーズ44はくてんまスカイ・ペガサス
Romanizacja imienia Nanbāzu Yonjūyon Hakutenma Sukai Pegasasu
Tłumaczenie imienia ang. Numer 44: Powietrzny Pegaz
jap. Numer 44: Biały powietrzny koń, Powietrzny Pegaz
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Beast/Xyz/Effect
Atak i obrona 1800/1600
Kod 80764541
Materiały 2 potwory na poziomie 4
Tekst karty

Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 face-up monster your opponent controls; destroy it, unless your opponent pays 1000 Life Points to negate this effect.

Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. You can target 1 "Number" monster you control; equip this monster on the field to that target. While this card is equipped to a monster, the equipped monster can make a second attack during each Battle Phase. When your opponent pays Life Points: Inflict damage to your opponent equal to the amount of paid Life Points. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 face-up monster your opponent controls; destroy it, unless your opponent pays 500 Life Points to negate this effect.

Tłumaczenie

Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty i wybierz 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez przeciwnika; zniszcz go, chyba że twój przeciwnik zapłaci 1000 punktów życia anulując ten efekt.

Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Możesz wybrać 1 potwora "Number", którego kontrolujesz; ekwipuj tego potwora na polu do tego celu. Dopóki ta karta pozostanie ekwipowana do tego potwora, ekwipowany potwór może zaatakowac drugi raz podczas każdej fazy bitewnej. Gdy twój przeciwnik zapłaci punktami życia: zadaj swojemu przeciwnikowi obrażenia równe zapłaconym punktom życia. Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty i wybierz 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez przeciwnika; zniszcz go, chyba że twój przeciwnik zapłaci 500 punktów życia anulując ten efekt.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number 44: Sky Pegasus (anime)

Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata