FANDOM

Number 39: Utopia Roots

No.39希望皇ホープ・ルーツ Number 39: Kibō Ō Hope Roots

No39 Utopia Roots LVAL
Kana ナンバーズ39きぼうおうホープ・ルーツ
Romanizacja imienia Nanbāzu Sanjūkyū Kibō'ō Hōpu Rūtsu
Tłumaczenie imienia ang. Numer 39: Utopia Roots
jap. Numer 39: Cesarz Nadziei, Hope Roots
Stopień 1 Rank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Warrior/Xyz/Effect
Atak i obrona 500/100
Kod 84124261
Materiały 2 potwory na poziomie 1
Tekst karty

When any player's monster declares an attack: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the attack, and if you negated an Xyz Monster's attack, this card gains ATK equal to that's monster rank x 500.

Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. When any player's monster declares an attack: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the attack, and if you do, if your monster was battling a face-up Xyz Monster, attach the detached Xyz Material to that Xyz Monster, also this card gains ATK equal to the difference in Ranks between this card and that Xyz Monster × 100, then multiply this card's ATK by the number of Xyz Materials attached to that Xyz Monster.

Tłumaczenie

Gdy potwór, któregokolwiek z graczy zadeklaruje atak: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; anuluj ten atak i jeśli ten potwór był Xyz-potworem, ta karta zyskuje atak równy stopniowi tego potwora razy 500.

Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Gdy potwór, któregokolwiek z graczy zadeklaruje atak: możesz odłączyć 1 Xyz-materał od tej karty; anuluj ten atak i gdy to zrobisz, jeśli twój potwór walczył z odkrytym Xyz-potworem, podłącz ten odłączony Xyz-materiał do tego potwora, poza tym ta karta zyskuje atak równy różnicy między stopniami pomiędzy tą kartą i tym Xyz-potworam x 100, po czym pomnóż atak tej karty przez liczbę Xyz-materiałów podłączonych do tego Xyz-potwora.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number 39: Utopia Roots (anime)

Ciekawostki
  • Ta karta jest odmianą Number 39: Utopia.
  • "Roots" (ang. "korzenie") w imieniu tej karty oznacza "powrót do korzeni", jako że ta odmiana Utopii ma niższy stopień niż oryginał.
  • Jest to pierwszy wariant "Number" nienależący do archetypu "Number C".
  • Ta karta może zostać przyzwana przy użyciu Number 39: Utopia i Rank-Down-Magic Numeron Fall.
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata