FANDOM

Number 2: Ninja Shadow Mosquito

No.2蚊学忍者 シャドー・モスキート Numbers 2: Ka-gaku Ninja Shadow Mosquito

No2 Kagaku Ninja Shadow Mosquito ZEXAL
Kana ナンバーズ.2かがくにんじゃ シャドー・モスキート
Romanizacja imienia Nanbāzu Ni Ka-gaku Ninja Shadō Mosukīto
Tłumaczenie imienia ang. Liczba 2: Ninja - Cienisty komar
jap. Liczba 2: Naukowy ninja, Cienisty Komar
Stopień 2 RankRank
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Insect/Xyz/Effect
Atak i obrona 0/0
Materiały 3 potwory na poziomie 2
Tekst karty
Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. When this card is targeted for an attack: You can activate 1 of the following effects: ● Detach 1 Xyz Material from this card; this card cannot be destroyed by that battle, you take no battle damage from that battle, also place 1 "Hallucination Counter" on 1 face-up monster on the field. The effects of monsters with a "Hallucination Counter" are negated. ● If this card is targeted for an attack by a monster with a "Hallucination Counter", this card cannot be destroyed by that battle, also your opponent takes any battle damage you would have taken from that battle.
Tłumaczenie
Nie może zostać zniszczony w walce, za wyjątkiem potworów "Number". Gdy ta karta staje się celem ataku: możesz aktywować 1 z następujących efektów: ● Odłącz 1 Xyz-materiał od tej karty; ta karta nie może zostać zniszczona w tej walce oraz nie otrzymujesz żadnych obrażeń bitewnych w tej walce, poza tym połóż 1 "znacznik halucynacji" na 1 odkrytym potworze na polu. Efekty potworów posiadających "znacznik halucynacji" ulegają negacji. ● Gdy ta karta staje się celem ataku potwora posiadającego "znacznik halucynacji", ta karta nie może zostać zniszczona w tej walce, poza tym twój przeciwnik otrzymuje wszystkie obrażenia bitewne, które otrzymałbyś w tej walce.
Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Archetyp/Seria
Więcej
Galeria
Rank2 ATK0/DEF0