FANDOM

Number 1: Infection Buzz King

No.1 インフェクション・バアル・ゼブル Numbers 1: Infection Baal Zebul

No1 Infection Baal Zebul ZEXAL
Kana ナンバーズ.1 インフェクション・バアル・ゼブル
Romanizacja imienia Nanbāzu Ichi Infekushon Baaru Zeburu
Tłumaczenie imienia ang. Zakaźny Bzyczący Król
jap. Zakaźny Baal Zebul
Stopień 8 RankRankRankRankRankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Fiend/Xyz/Effect
Atak i obrona 3000/2500
Materiały 3 potwory na poziomie 8
Tekst karty
When this card is Xyz Summoned: You can send 1 monster from your opponent's Extra Deck to the Graveyard. Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. Once per turn: You can attach 1 "Number" monster in your opponent's Graveyard to this card as Xyz Material. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 card your opponent controls; destroy that target, and if the destroyed card was a Monster Card, inflict damage to your opponent equal to the destroyed monster's ATK.
Tłumaczenie
Gdy ta karta zostanie Xyz-przyzwana: możesz wysłać 1 potwora z dodatkowej talii przeciwnika na cmentarzysko. Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Raz na turę: możesz dołączyć do tej karty 1 potwora "Number" z cmentarzyska przeciwnika jako Xyz-materiał. Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty, po czym wybrać 1 kartę kontrolowaną przez przeciwnika; zniszcz ten cel, i gdy ta zniszczona karta była kartą potwora, zadaj obrażenia twojemu przeciwnikowi równe atakowi tego zniszczonego potwora.
Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Archetyp/Seria
Więcej
Galeria
Rank8 ATK3000/DEF2500