FANDOM

Number 18: Heraldry Patriarch

No.18紋章祖プレイン・コート Numbers 18: Monshōso Plain-Coat

No18 Heraldry Patriarch WSUP
Kana ナンバーズ18もんしょうそプレイン・コート
Romanizacja imienia Nanbāzu Jūhachi Monshōso Purein Kōto
Tłumaczenie imienia ang. Liczba 18: Patriarcha heraldyki
jap. Liczba 18: Heraldyczny protoplasta - Plain-Coat
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Psychic/Xyz/Effect
Atak i obrona 2200/2200
Kod 23649496
Materiały 2 potwory na poziomie 4
Tekst karty
Once per Chain, during either player's turn, if 2 or more monsters with the same name are on the field: You can detach 1 Xyz Material from this card; choose 1 monster among those with the same name, and destroy all other monsters with that name. While this remains face-up on the field, your opponent cannot Summon monsters with the same name as any of the monster(s) chosen for this card's effect. If this card is sent to the Graveyard: You can send 2 "Heraldic Beast" monsters from your Deck to the Graveyard.
Tłumaczenie
Raz na łańcuch, podczas tury, któregokolwiek z graczy, jeśli na polu znajdują się 2 lub więcej potworów o tym samym imieniu: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; wybierz 1 pośród tych potworów o tym samym imieniu i zniszcz wszystkie inne potwory, które posiadają to samo imię. Dopóki ta karta pozostaje odkryta na polu, twój przeciwnik nie może przyzwać potwora(ów) o tym samym imieniu co potwory wybrane do efektu tej karty. Gdy ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz wysłać na cmentarzysko 2 potwory "Heraldic Beast" z twojej talii.
Zestawy
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata