FANDOM

Number 101: Silent Honor ARK

No.101 S・H・Ark Knight Number 101: Silent Honors Ark Knight

No101 SH ARK LVAL
Kana ナンバーズ101 サイレント・オナーズ・アーク・ナイト
Romanizacja imienia Nanbāzu Hyakuichi Sairento Onāzu Āku Naito
Tłumaczenie imienia ang. Numer 101: Cichy Honor - ARKA
jap. Numer 101: Ciche Honory - Rycerz Arki
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Water WATER
Typ potwora Aqua/Xyz/Effect
Atak i obrona 2100/1000
Kod 48739166
Materiały 2 potwory na poziomie 4
Tekst karty

You can detach 2 Xyz Materials from this card, then target 1 Special Summoned monster your opponent controls in face-up Attack Position; attach it to this card as a face-up Xyz Material. You can only use this effect of "Number 101: Silent Honor ARK" once per turn. If this face-up card would be destroyed, you can detach 1 Xyz Material from this card instead.

Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; attach 1 monster your opponent controls to this card as an Xyz Material. If this face-up card on the field would be destroyed, you can detach 1 Xyz Material from this card instead.

Tłumaczenie

Możesz odłączyć 2 Xyz-materiały od tej karty i wybrać 1 specjalnie przyzwanego potwora kontrolowanego przez przeciwnika w odkrytej pozycji ataku; dołącz ten cel do tej karty jako odkryty Xyz-materiał. Możesz skorzystać z tego efektu "Number 101: Silent Honor ARK" tylko raz na turę. Gdy ta karta miałaby zostać zniszczona, możesz zamiast tego odłączyć od niej 1 Xyz-materiał.

Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Raz na turę: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; dołącz jako Xyz-materiał 1 potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika do tej karty. Gdyby ta odkryta karta na polu miałaby zostać zniszczona, możesz zamiast tego odłączyć od niej 1 Xyz-materiał.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number 101: Silent Honor ARK (anime)

Ciekawostki
  • Skrót japońskiego imienia tej karty, S.H. Ark Knight, można odczytać jako "Shark Knight" - "Shark" to pseudonim Ryougi, ludzkiego wcielenia użytkownika tej karty, Nascha.
  • Number C101: Silent Honor DARK jest uwięziony w centralnej części tego potwora.
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata