FANDOM

Ten artykuł wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki, dodając brakujące informacje.

Noboru Gongenzaka
Noboru Gongenzaka ARCV
Japońskie imię 権現坂昇
Romanizacja imienia Gongenzaka Noboru
Alternatywne imiona Gong (dubbing)
Płeć M
Wiek 14
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 1
Talia Superheavy Samurai
As Superheavy Samurai Warlord Susanowo
Rodzina Pan Gongenzaka (ojciec)
Aktorzy Yohei Obayashi (jap.)
Billy Bob Thompson (ang.)

Noboru Gongenzaka, znany w angielskiej wersji jako Gong, to jedna z głównych postaci w anime Yu-Gi-Oh! ARC-V. Jest dobrym przyjacielem Yuyi.

CharakterystykaEdytuj

Noboru jest bardzo silny i mocno zbudowany jak na swój wiek. Walczy zgodnie z zasadami "wytrwałego pojedynkowania" wyznawanego przez jego Dojo. Gongenzaka odmawia używania kart akcji w trakcie pojedynków. Od najmłodszych lat Gongenzaka chronił Yuyę przed ludźmi wyśmiewającymi go z powodu tchórzostwa jego ojca. Noboru ma tendencję mówienia o sobie w trzeciej osobie: "ten mężczyzna, Gongenzaka" (jap. この男権現坂 Kono otoko Gongenzaka). Gongenzaka ma także duże poczucie honoru.

BiografiaEdytuj

Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki dodając brakujące informacje.

TaliaEdytuj

Gongenzaka używa talii Superheavy Samurai. Jego talia nie używa żadnych kart zaklęć ani pułapek, co jest wymogiem efektów wielu jego kart. Kolejnym znakiem szczególnym jego talii są potwory mogące atakować z pozycji obrony. Po treningu z Yaibą, Noboru wprowadził do swojej talii synchroniczne przyzwanie.

Talia Noboru
Potwory

Effect Monsters

Tuner Monsters

Synchro Monsters