FANDOM

Noble Arms - Excaliburn

聖剣EX-カリバーン Seiken EX-caliburn

Noble Arms Excaliburn SHSP
Kana せいけんエクス-カリバーン
Romanizacja nazwy Seiken Ekusu-karibān
Tłumaczenie nazwy ang. Szlachetna broń - Excaliburn
jap. Święty miecz - EX-caliburn
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Equip Equip Spell
Prędkość 1
Kod 46008667
Tekst karty
Equip only to a "Noble Knight" monster. It cannot be targeted by an opponent's card effects. During your turn, except the turn this card was sent to the Graveyard: You can banish this card from your Graveyard, then target 1 "Noble Knight" Xyz Monster you control; Special Summon from your Extra Deck, 1 "Noble Knight" Xyz Monster with a different name, by using that target as the Xyz Material. (This Special Summon is treated as an Xyz Summon. Xyz Materials attached to it also become Xyz Materials on the Summoned monster.) You can only use this effect of "Noble Arms - Excaliburn" once per turn.
Tłumaczenie
Możesz wyposażyć w tę kartę jedynie potwora "Noble Knight". Ten potwór nie może stać się celem efektów kart przeciwnika. Podczas twojej tury, oprócz tury, w której ta karta została wysłana na cmentarzysko: możesz zbanować tę kartę ze swojego cmentarzyska, po czym obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie Xyz-potwora "Noble Knight"; specjalnie przyzwij z dodatkowej talii 1 Xyz-potwora "Noble Knight" o innym imieniu, używając tamtego celu jako Xyz-materiału (to specjalne przyzwanie traktowane jest jako Xyz-przyzwanie; Xyz-materiały celu stają się również Xyz-materiałami przyzwanego potwora). Możesz skorzystać z tego efektu "Noble Arms - Excaliburn" tylko raz na turę.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata