FANDOM

Nekroz of Valkyrus

ヴァルキュルスの影霊衣 Valkyrus no Necloth

Nekroz of Valkyrus THSF
Kana ヴァルキュルスのネクロス
Romanizacja imienia Varukyurusu no Nekurosu
Tłumaczenie imienia ang. Nekroz Valkyrusa
jap. Nekroszata Valkyrusa
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Spellcaster/Ritual/Effect
Atak i obrona 2900/1700
Kod 25857246
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with any "Nekroz" Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned without using any Level 8 monsters, and cannot be Special Summoned by other ways. You can only use each of these effect of "Nekroz of Valkyrus" once per turn.

● When an opponent's monster declares an attack: You can banish 1 "Nekroz" card from your Graveyard and discard this card; negate the attack, then end the Battle Phase.
● During your Main Phase: You can Tribute up to 2 monsters from your hand and/or your side of the field, and if you do, draw the same number of cards you Tributed.

Tłumaczenie
Może zostać rytualnie przyzwany przy pomocy każdej karty rytualnego zaklęcia "Nekroz". Musi zostać rytualnie przyzwany be użycia jakichkolwiek potworów na poziomie 8 i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Możesz skorzystać z każdego z efektów "Nekroz of Valkyrus" tylko raz na turę.

● Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje atak: możesz zbanować 1 kartę "Nekroz" z twojego cmentarzyska i odrzucić tę kartę; anuluj ten atak, po czym zakończ fazę bitwy.
● Podczas twojej głównej fazy: Możesz poświęcić do dwóch potworów z twojej ręki i/lub twojej strony pola i gdy to zrobisz, dobrać taką samą ilość kart, jaką poświęciłeś.

Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata