FANDOM

Nekroz of Unicore

ユニコールの影霊衣 Unicore no Necloth

Nekroz of Unicore THSF
Kana ユニコールのネクロス
Romanizacja imienia Yunikōru no Nekurosu
Tłumaczenie imienia ang. Nekroz Unicore
jap. Nekroszata Unicore
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Spellcaster/Ritual/Effect
Atak i obrona 2300/1000
Kod 89463537
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with any "Nekroz" Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned and cannot be Special Summoned by other ways. You can discard this card, then target 1 "Nekroz" card in your Graveyard, except "Nekroz of Unicore"; add it to your hand. You can only use this effect of "Nekroz of Unicore" once per turn. Negate the effects of face-up monsters on the field that were Special Summoned from the Extra Deck.
Tłumaczenie
Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy każdej karty rytualnego zaklęcia "Nekroz". Musi zostać rytualnie przyzwany i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Możesz odrzucić tę kartę, po czym obrać za cel 1 kartę "Nekroz" na twoim cmentarzysku, oprócz "Nekroz of Unicore"; dodaj ten cel do swojej ręki. Możesz skorzystać z tego efektu "Nekroz of Unicore" tylko raz na turę. Anuluj efekty odkrytych potworów na polu, które zostały specjalnie przyzwane z dodatkowej talii.
Zestawy
Ciekawostki
  • Ten potwór bazuje na The Fabled Unicore. The Nekroz of Unicore ma także taki sam poziom, atak i obronę co wspomniany potwór.
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata