FANDOM

Nekroz of Trishula

トリシューラの影霊衣 Trishula no Necloth

Nekroz of Trishula THSF
Kana トリシューラのネクロス
Romanizacja imienia Torishūra no Nekurosu
Tłumaczenie imienia ang. Nekroz Trishuli
jap. Nekroszata Trishuli
Poziom 9 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Warrior/Ritual/Effect
Atak i obrona 2700/2000
Kod 52068432
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with any "Nekroz" Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned without using any Level 9 monsters, and cannot be Special Summoned by other ways. You can only use each of these effects of "Nekroz of Trishula" once per turn.

● During either player's turn, when a card or effect is activated that targets a "Nekroz" monster(s) you control: You can discard this card; negate the activation.
● When this card is Ritual Summoned, you can: Banish exactly 3 of your opponent's cards, 1 each from their hand, field, and Graveyard. (The card in the hand is chosen at random.)

Tłumaczenie
Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy każdej karty rytualnego zaklęcia "Nekroz". Musi zostać rytualnie przyzwany bez użycia jakichkolwiek potworów na poziomie innym niż 9 i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Możesz skorzystać z każdego z efektów "Nekroz of Trishula" raz na turę.

● Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy ulegnie aktywacji karta lub efekt obierający za cel kontrolowanego przez ciebie potwora "Nekroz": możesz odrzucić tę kartę; anuluj aktywację tamtych kart.
● Gdy ta karta zostanie rytualnie przyzwana, możesz zbanować dokładnie 3 karty przeciwnika, 1 z ręki, pola i cmentarzyska (karta z ręki zostaje wybrana losowo).

Zestawy
Ciekawostki
  • Ten potwór nosi na sobie zbroję bazującą na Trishula, Dragon of the Ice Barrier. Nekroz of Trishula ma także taki sam atrybut, poziom, atak, obronę i jeden z efektów co wspomniany potwór.
  • Nekroz Mirror stanowi element rękojeści miecza tego potwora.
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata