FANDOM

Nekroz of Sophia

sophiaの影霊衣 Sophia no Necloth

Nekroz of Sophia CROS
Kana ソピアのネクロス
Romanizacja imienia Sopia no Nekurosu
Tłumaczenie imienia ang. Nekroz Sophii
jap. Nekroszata Sophii
Poziom 11 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Spellcaster/Ritual/Effect
Atak i obrona 3600/3400
Kod 21105106
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with any "Nekroz" Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned from your hand by using 3 monsters you control with different Types, and cannot be Special Summoned by other ways. During either player's Main Phase 1: You can discard this card and 1 "Nekroz" Spell Card; your opponent cannot Special Summon monsters from the Extra Deck during this phase. When this card is Ritual Summoned: You can banish all other cards on the field and in the Graveyards. You cannot Normal Summon/Set or Special Summon other monsters the turn you activate this effect.
Tłumaczenie
Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy dowolnej karty rytualnego zaklęcia "Nekroz". Musi zostać rytualnie przyzwany z twojej ręki przy użyciu 3 kontrolowanych przez ciebie potworów o różnych typach i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Podczas fazy głównej 1 twojego przeciwnika: możesz odrzucić tę kartę oraz 1 kartę zaklęcia "Nekroz"; twój przeciwnik nie może specjalnie przyzywać potworów z dodatkowej talii podczas tej fazy. Gdy ta karta zostanie rytualnie przyzwana: możesz zbanować wszystkie pozostałe karty na polu i na cmentarzyskach. Nie możesz normalnie przyzywać/ustawiać lub specjalnie przyzywać innych potworów podczas tury, w której aktywujesz ten efekt.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata