FANDOM

Nekroz of Gungnir

グングニールの影霊衣

Nekroz of Gungnir SECE
Kana グングニールのネクロス
Romanizacja imienia Gungunīru no Nekurosu
Tłumaczenie imienia ang. Nekroz Gungnira
jap. Nekroszata Gungnira
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Spellcaster/Ritual/Effect
Atak i obrona 2500/1700
Kod 74122412
Tekst karty
You can Ritual Summon this card with any "Nekroz" Ritual Spell Card. Must be Ritual Summoned by without using any Level 7 monsters, and cannot be Special Summoned by other ways. You can only use each of these effects of "Nekroz of Gungnir" once per turn.

● During either player's turn: You can discard this card, then target 1 "Nekroz" monster you control; it cannot be destroyed by battle or by card effects this turn.
● During either player's turn: You can discard 1 "Nekroz" card, then target 1 card on the field; destroy it.

Tłumaczenie
Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy każdej karty rytualnego zaklęcia "Necloth". Musi zostać rytualnie przyzwany bez użycia potworów na poziomie 7 i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Możesz skorzystać z każdego z poniższych efektów "Nekroz of Gungnir" tylko raz na turę.

● Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz odrzucić tę kartę, po czym obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Nekroz"; ten cel nie może zostać zniszczony w walce lub przez efekty kart podczas tej tury.
● Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz odrzucić 1 kartę "Nekroz", po czym obrać 1 cel na polu; zniszcz go.

Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata