FANDOM

Nekroz Exomirror

影霊衣の降魔鏡 Necloth no Kōmakyō

Nekroz Mirror THSF
Kana ネクロスのこうまきょう
Romanizacja nazwy Nekurosu no Kōmakyō
Tłumaczenie nazwy ang. Lustro Nekroz
jap. Egzolustro Nekroszaty
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Ritual Ritual Spell
Prędkość 1
Kod 14735698
Tekst karty
This card can be used to Ritual Summon any "Nekroz" Ritual Monster. Tribute monsters from your hand or field, and/or banish "Nekroz" monsters from your Graveyard, then Ritual Summon 1 "Nekroz" Ritual Monster from your hand whose Level exactly equals the total Levels of those monsters. You can only use this effect of "Nekroz Mirror" once per turn. If you control no monsters: You can banish this card and 1 "Nekroz" monster from your Graveyard; add 1 "Nekroz" Spell Card from your Deck to your hand.
Tłumaczenie
Ta karta może zostać użyta do rytualnego przyzwania każdego rytualnego potwora "Nekroz". Poświęć potwory ze swojej ręki lub pola i/lub zbanuj potwory "Nekroz" z twojego cmentarzyska, po czym rytualnie przyzwij ze swojej ręki 1 rytualnego potwora "Nekroz", którego poziom równa się sumie poziomów tamtych potworów. Możesz skorzystać z tego efektu "Nekroz Mirror" tylko raz na turę. Jeśli nie kontrolujesz potworów: możesz zbanować tę kartę i 1 potwora "Nekroz" z twojego cmentarzyska; dodaj do swojej ręki 1 kartę "Nekroz" z twojej talii.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata