FANDOM

Nekroz Kaleidoscope

影霊衣の万華鏡 Necloth no Mangekyō

Nekroz Kaleidoscope THSF
Kana ネクロスのまんげきょう
Romanizacja nazwy Nekurosu no Mangekyō
Tłumaczenie nazwy ang. Kalejdoskop Nekroz
jap. Kalejdoskop Nekroszaty
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Ritual Ritual Spell
Prędkość 1
Kod 51124303
Tekst karty
This card can be used to Ritual Summon any number of "Nekroz" Ritual Monsters. Tribute 1 monster from your hand or field, or send 1 monster from your Extra Deck to the Graveyard, also, after that, Ritual Summon any number of "Nekroz" monsters whose total Levels exactly equal the Level of that monster. You can only use this effect of "Nekroz Kaleidoscope" once per turn. If you control no monsters: You can banish this card and 1 "Nekroz" monster from your Graveyard; add 1 "Nekroz" Spell Card from your Deck to your hand.
Tłumaczenie
Ta karta może zostać użyta do rytualnego przyzwania dowolnej liczby rytualnych potworów "Nekroz". Poświęć 1 potwora z twojej ręki lub pola lub wyślij na cmentarzysko 1 potwora z twojej dodatkowej talii, po czym rytualnie przyzwij dowolną liczbę potworów "Nekroz", których suma poziomów równa się poziomowi tamtego potwora. Możesz skorzystać z tego efektu "Nekroz Kaleidoscope" raz na turę. Jeśli nie kontrolujesz potworów: możesz zbanować tę kartę i 1 potwora "Nekroz" z twojego cmentarzyska; dodaj do swojej ręki 1 kartę zaklęcia "Nekroz" z twojej talii.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata