FANDOM

Morphtronic Smartfon

D・スマホン Deformer - Smaphon

Morphtronic Smartfon SECE
Kana ディフォーマー・スマホン
Romanizacja imienia Difōmā Sumahon
Poziom 1 Level
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Tuner/Effect
Atak i obrona 100/100
Kod 15521027
Tekst karty
Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 "Morphtronic" monster from your Graveyard.

● While in Attack Position: Once per turn: You can roll a six-sided die, excavate that many cards from the top of your Deck, add 1 excavated "Morphtronic" card to your hand, also, after that, also shuffle the rest back into the Deck.
● While in Defense Position: Once per turn: You can roll a six-sided die, look at that many cards from the top of your Deck, then place all of them on either the top or the bottom of the Deck in any order.

Tłumaczenie
Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez zbanowanie 1 potwora "Morphtronic" z twojego cmentarzyska.

● Gdy ta karta znajduje się w pozycji ataku: raz na turę: możesz rzucić kostką o sześciu oczkach, odkryć karty z wierzchu twojej talii w liczbie równej wynikowi rzutu, dodać 1 odkrytą kartę "Morphtronic" do twojej ręki, po czym przywrócić pozostałe karty do talii.
● Gdy ta karta znajduje się w pozycji obronnej: raz na turę: możesz rzucić kostką o sześciu oczkach, spojrzeć na karty z wierzchu twojej talii w liczbie równej wynikowi rzutu, po czym odłożyć je wszystkie w dowolnej kolejności na wierzchu lub pod spodem twojej talii.

Zestawy
Ciekawostki
  • Ten potwór bazuje na smartfonie.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata