FANDOM

Meklord Emperor Creation

機皇創世

MeklordEmperorCreationTF06 JP
Romanizacja nazwy Kikōsōsei
Tłumaczenie nazwy ang. Tworzenie Cesarza Meklorda
jap. Tworzenie cesarskiej maszyny
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Normal Normal Trap
Prędkość 2
Tekst karty

Send 1 "Sky Core", "Wise Core", and "Grand Core" from your hand to the Graveyard. Special Summon 1 "Meklord Astro Mekanikle" from your hand, Deck, or Graveyard.

Remove from play 1 "Wise Core", "Grand Core", and "Sky Core" from your Graveyard. Special Summon 1 "Meklord Astro Mekanikle" from your hand or Deck, ignoring the Summoning conditions. Then, equip this card to it. If the equipped monster would be destroyed, you can remove from play 1 "Wisel", "Granel", or "Skiel" monster from your Graveyard, instead.

Tłumaczenie

Wyślij ze swojej dłoni na Cmentarz 1 "Wise Core", "Grand Core" i "Sky Core". Specjalnie Przyzwij 1 "Meklord Astro Mekanikle" ze swojej ręki, Talii lub Cmentarza.

Usuń z gry 1 "Wise Core", "Grand Core" i "Sky Core" ze swojego Cmentarza. Specjalnie Przyzwij 1 "Meklord Astro Mekanikle" ze swojej ręki lub Talii, ignorując warunki przyzywania. Potem wyposaż tą kartę w niego. Jeśli wyposażony potwór ma zostać zniszczony, możesz zamiast tego usunąć z gry ze swojego Cmentarza 1 potwora "Wisel", "Granel" lub "Skiel".

Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Gry
Ciekawostki
Więcej
Galeria