FANDOM

Mecha Phantom Beast Warbluran

幻獣機ウォーブレン Genjūki Warbren

Mecha Phantom Beast Warbluran JOTL
Kana げんじゅうきウォーブレン
Romanizacja imienia Genjūki Wōburen
Tłumaczenie imienia ang. Mechaniczna widmowa bestia - Warbluran
jap. Mechaniczna widmowa bestia - Warbren
Poziom 1 Level
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Machine/Tuner
Atak i obrona 300/300
Kod 31480215
Tekst karty
If this card is sent to the Graveyard for the Synchro Summon of a Machine-Type monster: Special Summon 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine-Type/WIND/Level 3/ATK 0/DEF 0), also, for the rest of this turn, you cannot Special Summon any other monsters, except WIND monsters. While you control a Token, this card cannot be destroyed by battle or card effects. You can Tribute 1 other "Mecha Phantom Beast" monster; increase this card's Level by 1. You can only use 1 "Mecha Phantom Beast Warbluran" effect per turn, and only once that turn.
Tłumaczenie
Gdy ta karta zostanie wysłana na cmentarz podczas synchronicznego przyzwania potwora typu Machine: specjalnie przyzwij 1 "Mecha Phantom Beast Token" (Machine/WIATR/Poziom 3/ATK 0/DEF 0), poza tym, przez resztę tej tury nie możesz specjalnie przyzywać potworów oprócz WIETRZNYCH potworów. Gdy kontrolujesz token, ta karta nie może zostać zniszczona w walce lub przez efekty kart. Możesz poświęcić 1 innego potwora "Mecha Phantom Beast"; zwiększ poziom tej karty o 1. Możesz użyć 1 efektu "Mecha Phantom Beast Warbluran" na turę i tylko raz podczas tej tury.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata